info@drnafisi.com   021-22545524
دکتر ناهید نفیسی » سرطان سینه » بهترین دكتر سرطان سينه در تهران
نوبت دهی دکتر ناهید نفیسی

بهترین دكتر سرطان سينه در تهران

امروزه با تغییر الگو های نا درست و در پیش گرفتن سبکی غلط از زندگی احتمال ابتلا به انواع بیماری ها از جمله سرطان سینه بیش از پیش است البته با افزایش بیماری ها، علم پزشکی هم پیشرفت های عظیمی در زمینه تشخیص و درمان کسب کرده است که به طور همزمان با رشد بیماری روش های جدیدی برای درمان آن ها ارائه شده است، از جمله این بیماری ها می توان به سرطان پستان و راه کارهای مختلف درمان آن اشاره کرد

. این بیماری به عنوان شایع ترین بیماری در بین خانم ها شناخته شده است که علاوه بر شیوه نادرست زندگی عواملی دیگری در ابتلا به آن نقش دارند. هم چنین در صورت ابتلا فرد به این بیماری خطرناک یکی از ارکان اصلی موفقیت آمیز بودن شیوه درمانی، پزشک متخصص است زیرا با تشخیصی به موقع دیگر جای نگرانی وجود ندارد و با چند روش درمان قطعی امکان پذیر است.

لوگوی دکتر نفیسی
دکتر ناهید نفیسی فلوشیپ جراحی پستان با به کار گیری تکنیک های پیشرفته و روز دنیا و دستگاه های مجهز به انجام جراحی سرطان سینه می باشند. شما عزیزان می توانید برای مشاوره و تعیین وقت قبلی از دکتر ناهید نفیسی ، با شماره 22852250 021 و پیج اینستاگرام ایشان ارتباط برقرار کنید.

دکتر سرطان سینه کیست و چه می کند؟

کسی است که با تلاش و پشتکار سال های زیادی از عمر گران بهای خود را صرف تحصیل علم کرده است تا بتواند خدمتی به بقای بشریت کند، چنین فرد فداکاری قابل ستایش است. اما برای نائل آمدن به درجه تخصص و فلوشیپ پستان باید مراحلی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد. در ابتدا با قبولی در دانشگاه با رشته پزشکی عمومی و سپس با اتمام دوره عمومی خود، دوره تخصصی جراحی عمومی را آغاز و با صبر و بردباری این برهه را هم از سر می راند و با بورد تخصصی جراحی عمومی اقدام به اخذ مدرک فلوشیپ یا همان فوق تخصصی جراحی پستان می کند.

اگر فردی خدای نا کرده به این بیماری مبتلا شده باشد برای تشخیص و درمان آن باید به چنین پزشکی با این درجه از تخصص مراجعه کند و با تبحر و مهارت بالای دکتر روند درمانی آغاز شود.

لوگوی دکتر نفیسی

چگونه بهترین دکتر سرطان سینه در تهران را بشناسیم؟

با توجه به این که درمانی موفقیت آمیز نیاز به پزشکی متبحر دارد و انتخاب بهترین دکتر برای سرطان سینه هم از مهم ترین مولفه های درمانی شناخته می شود، باید بر اساس معیار و ملاک های که دارید لیستی از خصیصه های اصلی بهترین پزشک را تنظیم کنید تا در انبوه این کلان شهر بتوان انتخابی صحیح داشت. اگر در تهیه چنین فاکتور های دچار ابهام هستید ما با در اختیار گذاشتن لیستی از ویژگی های بهترین دکتر سرطان سینه به شما کمک خواهیم کرد.

با دیدن نمونه کارهای واقعی از جراح می توانید بهترین دکتر پروتز سینه را انتخاب کرده و سبک کاری ایشان برایتان شفاف سازی شود.به شما کمک می کند که از سبک جراحی ایشان و البته میزان تغییراتی که برروی سینه های دیگران ایجاد نموده اند آگاه شوید .

باید نمونه کارهای ارائه شده از جانب جراح بدون ادیت و البته بدون استفاده از نرم افزار های ویرایشی منتشر شده باشد و همچنین کیس های جراحی افرادی باشند که خود جراح انتخابی آن ها را عمل کرده اند. بسیاری از افراد سودجو از نمونه کارهای دیگران با ایجاد مقداری تغییر در ساختار اندام نسبت به جذب بیمار اقدام می نمایند که باید به این مساله کاملا واقف و آگاه باشید.

مراجعه به مطب و دیدار با دکتر پروتز سینه، مزایای بسیاری در بر دارد. نیاز نیست که در اولین جلسه نوبت جراحی را تعیین کنید. شما با حضور در مطب دکتر انتظارات خود را بیان کنید و از جراح بخواهید که با بررسی دقیق اندامتان به شما میزان موفقیت عمل را اعلام نماید. در مواردی مانند جراحی پروتز سینه درباره ی سایز ایده آل برای شما و میزان برش برای قرار دادن پروتز در زیر سینه صحبت خواهد شد.

در مشاوره شما با جراح بیشتر آشنا شده و نسبت به ایشان شناخت بیشتری کسب خواهید نمود .

امروزه جراحان با حضور در شبکه های اجتماعی پر مخاطب نمونه کارها، ویدئو ها و تصاویری را منتشر می کنند که افراد مختلف با نتایج مختلف بعد از جراحی را نشان میدهد. با بررسی و پیگیری پزشک در پیج اینستاگرام یا سایت رسمی شان می توان نمونه کارها را دید و تاثیرات بعد از جراحی بر روی افراد مختلف را مورد بررسی قرار داد. همچنین در انجمن های مختلفی می توان نظرات بیماران درباره جراح را مشاهده کرد. تحقیق در فضای مجازی و اینستاگرام و خواندن نظرات کاربران هم می تواند کمک زیادی در انتخاب جراح کند.

انتخاب بهترین جراح پروتز سینه زمانی نهایی می شود که شما میزان رضایت دیگران از انجام جراحی نزد ایشان را بررسی نمایید. دقت در این مساله و خواندن نظرات دیگران باعث می شود که میزان رضایتمندی و عدم رضایت از جراحی را متوجه شوید.

همچنین در زمان مراجعه حضوری نیز می توانید با مصاحبت از افراد حاضر میزان موفقیت و رضایتشان از انجام جراحی سینه را جویا شوید.

ویژگی های بهترین دکتر سرطان سینه

  • دانش و تجربه بالای پزشک به عنوان دو بال لاینفک هر پزشکی هستند.
  • تعداد بالای درمان و عمل های جراحی موفقیت آمیز در این زمینه
  • میزان بالای رضایت مندی بیماران و مراجعه کنندگان سابق وی
  • بیمار محور بودن یکی دیگر از خصائص بهترین پزشک است چرا که جان و سلامتی بیمار را به منافع شخصی خود ترجیح نمی دهد.
  • صبوری، دلسوزی، مهربانی، خوش رویی و اعتبار، از جمله فضائل نیکویی است که یک پزشک خوب از آن برخوردار است.
  • پایبندی به اخلاق حرفه ای و سوگند نامه پزشکی
  • مهارت بالای برقراری ارتباط با بیمار
  • در رابطه با دریافت حق ویزیت منصفانه برخورد کند.
  • مطبی با محیط آرام، شیک و دلنشین داشته باشد.
  • برنامه ریزی داشته باشد و در قبال اتلاف وقت مراجعه کنندگان در مطب مسئول باشد و به آن ها احترام بگذارد.
  • در تمام طول مدت دوره درمانی محرم اسرار بیمار خود باشد و تحت هیچ شرایطی پروند پزشکی بیمار را حفظ کند مگر در مواقعی که به سلامتی و جان بیمار وابسته باشد.
  • جنسیت: بسیاری از خانم های مبتلا به این بیماری به دلایل مختلفی ممکن است در ارتباط با معاینه بدن شان توسط پزشکی مرد معذب هستند.

روش های درمانی سرطان سینه

بهترین دکتر برای سرطان سینه

بهترین متخصص سرطان پستان باید بتواند درمانی متناسب با بیمار را انتخاب کند، البته این انتخاب به شرایط فیزیکی و روحی بیمار بستگی دارد. دارو درمانی، عمل جراحی، شیمی درمانی و پرتو درمانی از جمله درمان های رایج در میان بیماران مبتلا به سرطان پستان هستند. پزشکان با توجه به معاینات فیزیکی و بالینی با کمک بیوپسی، تصویر برداری های ماموگرافی سینه، سونوگرافی و ام آر آی نوع بیماری را تشخیص و راهکار درمانی را ارائه می دهند.

 

نحوه انتخاب بهترین دکتر سرطان سینه در تهران

شما مخاطبین عزیز برای این که در بین گزینه های موجود انتخابی صحیح داشته باشید، می توانید از طرق مختلف به هدف خود دست یابید، یکی از این راه ها جستجو در موتور های هوشمندی چون گوگل است که مقالات و اطلاعات مرتبط با بهترین دکتر سرطان سینه را در اختیارتان قرار می دهد تا با افزایش آگاهی تان انتخابی اصلح داشته باشید. علاوه بر این با برداشتن آدرس و شماره تلفن مطب یا کلینیک از وب سایت های معتبر پزشکان در گوگل به محل مورد نظر مراجعه می کنید و سوالات خود را از منشی مطب یا مراجعه کنندگان حاضر در مطب می پرسید. هم چنین می توانید از دوستان، آشنایان و اقوام مشورت بگیرید.

اهمیت انتخاب بهترین دکتر سرطان سینه در تهران

به دلیل پیچیدگی و حساسیت بسیار در اندام و آناتومی زنانه وجوددارد برگزیدن بهترین پزشک برای درمان بیماری های زنانه از اهمیت بسیار بالای برخوردار است، زیرا در صورت عدم انتخابی صحیح و با کوچک ترین بی دقتی خساراتی بسیاری به بار می آید.

کلام آخر

به دلیل وجود بسیاری از متخصصین و جراحان سینه به نام در کشور بالاخص در شهر تهران ممکن است انتخاب بهترین آن ها امری بسیاری دشوار برای تان باشد، در همین راستا با مطالعه نوشتار پیش رو می توانید انتخابی خوبی داشته باشید.

به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم تا می توانید در جهت حفظ سلامتی تن و جان خود کوشا بشاید، زیرا سلامتی امری جبران ناپذیر است.

 
دکتر ناهید نفیسی

خانم دكتر نفيسی در سال 1377 در رشته جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشكی ايران فارغ التحصيل شده و بورد تخصصی جراحی را همان سال دريافت نمودند. ایشان برای تکمیل دوره های جراحی سرطان سینه و جراحی های زیبایی سینه مکررا به کشورهای اروپایی  به خصوص ایتالیا رفته و دوره های انکوپلاستیک یعنی استفاده از جراحی های زیبایی در درمان و جراحی سرطان سینه را دیده اند. ايشان جراحی های خود را بيشتر به درمان سرطان پستان و جراحي های زيبايی سينه از جمله كوچك كردن و بزرگ كردن سينه محدود كردند. دکتر نفیسی در ادامه فعاليت هايشان دوره ليپوساكشن را به طور آكادميك در سوئيس به عنوان اولين خانم جراح ايراني در اين كشور زير نظر پرفوسور Linda آغاز نموده و پس از اتمام موفقيت آميز اين دوره به ايران بازگشته و اقدام به آموزش ليپوساكشن به پزشكانی كه تمايل به اين دوره را دارند نمودند. همچنین در حال حاضر ایشان مدیر اجرایی مرکز پیشگیری غریالگری و درمان سرطان های بانوان در بیمارستان خاتم الانبیاء و همکار مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه شهید بهشتی و مرکز بیماری های پستان جهاد دانشگاهی تهران هستند.

51 thoughts on “بهترین دكتر سرطان سينه در تهران

  1. جعفر نقی پور - فوریه 27, 2021 در 11:22 ق.ظ

    با سلام واحترام
    با عنایت به اینکه در حال حاضر بحث درمان همسر خود را نزدآقایان دکترعطری+قوام زاده انجام میدهم ویک مرحله شیمی درمانی را انجام داده ایم ؛ سئوال اینجاست که با توجه به 2فقره آزمایش پاتو بیولوژی هنوز پزشک ما(دکتر قوام زاده ) برای مامشخص ننموده است که گرید این بیماری چند است؟ وسئوال دیگر اینکه گرید 1 و2 و3 ؛ هریک نشانگر چه وضعیتی از بیمار را نشان میدهد؟با توجه به مدارک موجود؛ گرید بیماری همسرم چند میباشد؟به نظر جنابعالی الان شیمی درمانی شود بهتر است یا پس از عمل جراحی؟با تشکر فراوان – جعفر نقی پور—9/12/1399

    پاسخ
    • دکتر ناهید نفیسی - مارس 10, 2021 در 3:36 ب.ظ

      من باید کل مدارک را داشته باشم اگر خواستید وقت حضوری بگیرید

      پاسخ
      • امیرمحمددهقانی نژاد - مارس 11, 2021 در 10:38 ق.ظ

        سلام دکتر ناهید من 14 سالمه و پسر هستم چند روز به سینه ام مشکوک هستم و فکر می‌کنم از بچه گی سینه ام نوکش تو فرو رفته الان هم فرو رفته تو را حل داره دیگه خیلی خجالت میکشم و به کسی هم هنوز نگفتم

        پاسخ
        • دکتر ناهید نفیسی - مارس 28, 2021 در 5:10 ب.ظ

          فعلا باید از یک وسیله بادکش مثل شیردوش خانمها استفاده کنید تا نوک سینه بیرون بیاد

          پاسخ
  2. امیرمحمد - مارس 13, 2021 در 7:13 ق.ظ

    سلام من پسر هستم 14 ساله هستم از بچه گی سینه ام نوکش تو فرو رفته و نوک سینه وقتی سینه به یک جایی میخوره درد میگیره، نوکش درد میاد، هنوز هم به کسی نگفتم راه حلی داره؟

    پاسخ
    • دکتر ناهید نفیسی - مارس 28, 2021 در 5:09 ب.ظ

      این بیشتر بخاطر دوره نوجوانی است انشاله یکی دو سال دیگه مشکل حل میشه اگر خیلی درد داشته باشه نیاز به دارو خواهید داشت

      پاسخ
  3. محمد زنجانی - آوریل 20, 2021 در 11:23 ق.ظ

    سلام و درود
    خانم دکتر من مادرم دیروز آزمایش داده نمیدونم آزمایشش خوبه یا بده براوت تو اینستاگرام عکس آزمایششو فرستادم ممنون میشم جواب بدید یه دنیا ممنونتم آیدیه من mirnamdar79

    پاسخ
  4. محمد - آوریل 22, 2021 در 11:55 ق.ظ

    سلام خانم دکتر من یه پسر20ساله هستم من از چند ماه قبل بصورت اتفاقی 3یا4سانت پایین تر از سینه چپم یه توده اندازه نخود کمی سفت و ثابت حس کردم دردم نداره الان که چند ماه میگذره به همون شکل قبلیه خانم دکتر سرطان پستان مردان هم ممکنه؟من خیلی ترسیدم سابقه ژنتیکی سرطان هم
    نداریم لطفا بگید چیکار کنم

    پاسخ
    • دکتر ناهید نفیسی - می 26, 2021 در 2:07 ب.ظ

      خیر اصلا نگران نباشید. سن شما سن ژنیکوماستیه و ممکنه که بافت یکی از سینه ها بزرگتر شه. ضایعه ای هم که شما دارید داخل سینه نیست و پایینشه. بنابراین نگران نباشید و نیاز به اقدام خاصی هم نیست.

      پاسخ
  5. م.ب - می 25, 2021 در 8:33 ب.ظ

    سلام وقت بخیر دکتر خوب هستین
    من ۱۹ سالمه و تازه ازدواج کردم تو سینه چپ احساس درد کردم و بعد متوجه ی غده تو سینم شدم میخواستم بدونم ممکنه بخاطر تغییرات هورمونی باشه چون بعد از ازدواج هورمون ها تغییر میکنن یننی کلا ب متاهل بودن ممرد بودن ربطیداره این غده ها ؟!

    پاسخ
    • دکتر ناهید نفیسی - ژوئن 2, 2021 در 8:14 ق.ظ

      ممکنه بعلت تغییرات هورمونی باشه ولی نیازه سونوگرافی کنید

      پاسخ
      • زهرا - فوریه 27, 2023 در 4:58 ب.ظ

        سلام من ۱۸ سالمه و دخترم
        چن ماهیه متوجه شدم که یکی از سينه هام نسبت به اون یکی کوچیکتره
        چیکار کنم بنظرتون ؟

        پاسخ
        • دکتر ناهید نفیسی - مارس 12, 2023 در 2:06 ب.ظ

          تفاوت سینه مشکل بزرگی نیست. اما اگر زیاد باشه نیاز به قرینه سازی هست

          پاسخ
  6. مریم - جولای 5, 2021 در 7:21 ب.ظ

    سلام روزتون بخیر خانم دکتر
    خواستم نوبت بگیرم از خوزستان هستم چجوری میتونم نوبت بگیرم؟ شماره تماستون خاموشه

    پاسخ
  7. علی - جولای 13, 2021 در 3:01 ب.ظ

    سلام برای گرفتن نوبت چجوری باید اقدام کرد من از شهرستان میخوام بیام تلفن مطبتونم که اصلا نمیگیره ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ
  8. سمانه - جولای 14, 2021 در 6:47 ب.ظ

    سلام دکتر وقت بخیر مامان من تاموکسیفن مصرف میکنه ولی ۲ بار که پریود شدن چیکار باید انجام داد؟؟

    پاسخ
    • دکتر ناهید نفیسی - آگوست 1, 2021 در 9:39 ق.ظ

      سلام. اشکالی نداره

      پاسخ
  9. مکرم - جولای 25, 2021 در 3:05 ق.ظ

    سلام دکترنفیسی تقریبا ۲ هفته ای هست که متوجه شدم نوک سینه چپ به داخل فرو رفته و درمقایسه با سینه راستم بندی که ازداخل به نوک سینه ام ربط داره ضخیم تر و سفت تراز سینه راستم هست خیلی نگرانم

    پاسخ
    • دکتر ناهید نفیسی - آگوست 1, 2021 در 9:45 ق.ظ

      سلام
      باید ویزیت و سونو بشید

      پاسخ
  10. فاطمه - آگوست 8, 2021 در 1:26 ب.ظ

    سلام از زاهدان پیام میدهم درخواست ویزیت آنلاین داشتم ممنون

    پاسخ
  11. Shayan - آگوست 21, 2021 در 12:56 ب.ظ

    سلام خانوم دکتر ببخشید
    ببینید من یه خانم ۳۴ ساله هسم
    زیر بغلم سمت راستم انگار یه توده حس میکنم
    به نظرتون مشکلم چیع؟

    پاسخ
    • دکتر ناهید نفیسی - سپتامبر 5, 2021 در 3:25 ب.ظ

      سلام سونو انجام بدید

      پاسخ
  12. آتنا - ژانویه 3, 2022 در 3:10 ق.ظ

    سلام خانم دکتر
    من ۳۳ سالمه
    یه مدت طولانیه که یک ناحیه از کنار سینه چپم احساس درد دارم و این دردو تو دستام هم احساس میکنم از بازو تا کف دستام
    آیا احتمال وجود مشکل مهمی هست؟؟

    پاسخ
    • دکتر ناهید نفیسی - ژانویه 3, 2022 در 2:27 ب.ظ

      باید سونوگرافی انجام بدین تا از بافت سینه مطمئن شوید

      پاسخ
  13. حمیدرضا اورنگ - مارس 25, 2022 در 12:33 ق.ظ
  14. حمیدرضا اورنگ - مارس 25, 2022 در 12:44 ق.ظ

    سلام وقت بخیرخانوم دکتر
    مادرم چندماه هستش که درگیرسرطان سینه هستن که بعدازگذراندن۸جلسه شیمی درمانی،عمل جراحی واسه برداشتن توده سرطانی انجام شده،وضعیت پیشرفت بیماری بدلیل دیرتشخیص دادن متاسفانه زیاد بوده ونقاط حیاتی رودرگیر کرده وواسه ادامه ی درمان ۳۵جلسه پرتودرمانی درمشهدنوشتن که بایدبلافاصله شروع بشه.خانوم دکتر ازکجامطمعن بشیم که این شیوه درمان جوابگوهستش؟واگربخوایم شما درمانشون روبه عهده بگیرین.خانوم دکتر ازتون تمنا میکنم کمک بفرمایین وراهنمایی کنید.تشکر

    پاسخ
    • دکتر ناهید نفیسی - آوریل 14, 2022 در 10:41 ق.ظ

      انشاالله که پاسخ خوبی از جلسات بگیرید. صبوری کنید و امید داشته باشید

      پاسخ
  15. مصطفی - آوریل 8, 2022 در 11:36 ق.ظ

    سلام خانم دکتر مادرم دوبار عمل سینه انجام داده بار اول توده و غدد لنفاوی رو برداشته دفعه دوم در رگها مانده بود و کل سینه خارج شده و دکتر بهش‌ میگه این برداشتن ها رسیک بوده حالا میخواستم ببینم شما میتونید عکس ها و سونو هاشو اینترنتی بفرستیم ببینید نظرتون رو بگید

    پاسخ
  16. بیتا - می 21, 2022 در 8:02 ق.ظ

    سلام وقتتون بخیر عذر میخوام برای چکاب سینه خواستم مراجعه کنم قبلا مامو گرافی و سونو گرافی انجام دادم الان بعد ۶ ماه میخوام به تاکید پزشکی که قبلا رفتم هر ۶ ماه یکبار باید باز سونو انجام بدهم
    آیا باید به شما مراجعه کنم چون ایشون جراح عمومی هستند و به من گفتند باید آنکلوژ سینه بروم

    پاسخ
    • دکتر ناهید نفیسی - سپتامبر 6, 2022 در 1:43 ب.ظ

      بله برای چکاپ سینه هر 6 ماه نیاز هست که توده ها و کیست ها با سونو بررسی شن

      پاسخ
  17. درزی - می 24, 2022 در 3:42 ب.ظ

    سلام خانم دکتر
    یک بیمار عراقی دارم خانم ۵۰ ساله سرطان پستان داره ! میخواد برای درمان بیاد ایران !
    باید آزمایشات رو برای شما ارسال کنم ، تا راهنمایی بفرمائید برای درمان !
    آزمایشات رو چگونه ارسال کنم !
    موبایل بنده ۰۹۱۱۳۷۷۴۸۴۲

    پاسخ
    • دکتر ناهید نفیسی - سپتامبر 6, 2022 در 1:39 ب.ظ

      با مطب تماس بگیرید

      پاسخ
  18. مریم - جولای 18, 2022 در 12:28 ب.ظ

    سلام خانم دکتر. بیمار ما چند سال پیش تحت جراحی ماستکتومی سگمنتال همراه با لنفادنکتومی قرار گرفته حدود یکماه است دچار تورم دست شده و با ۲۰ جلسه فیزیوتراپی تغییری حاصل نشده. لطفا راهنمایی بفرمایید

    پاسخ
    • دکتر ناهید نفیسی - آگوست 30, 2022 در 3:35 ب.ظ

      باید نتایج رو بررسی کنم و معاینه حضوری لازم هست

      پاسخ
  19. انسیه - فوریه 14, 2023 در 11:09 ق.ظ

    سلام وقت بخیر
    خسته نباشید
    من مامانم سرطان پستان دارن ۵۰ روز پیش جراحی کردن توده سینه و زیر بغل ۲۲تا غده را برداشتن
    بعد عمل درن گذاشتن زیر بغل بعد دوهفته درن برداشتن ولی چون اب میداد دوباره درن خارجی گذاشتن الان چهار هفته شده ولی هنوز از زیر بغل اب بند نیامده لطفاً راهنمایی کنید دلیلش چیه و چکار کنیم اب زیر بغل بند بیاد؟
    ممنونم

    پاسخ
    • دکتر ناهید نفیسی - مارس 12, 2023 در 2:20 ب.ظ

      دوره نقاهت کمی طولانی میشه اما در هر صورت اگر نگران هستید برای معاینه تشریف بیارید

      پاسخ
  20. فریبا - مارس 2, 2023 در 4:57 ب.ظ

    سلام و وقت بخیر
    ببخشید یک سوال داشتم
    خواهر من ۴۱ ساله و مجرد می باشد
    بدلیل وجود یک توده در سینه ، برای نمونه برداری(بیوپسی) انجام شد ولی بعد از دو هفته هنوز سینه اش مقداری ورم دارد ، علت نگران کننده است ؟
    بعد از نمونه برداری و احیانا تشخیص سرطان ، چقدر برای درمان وقت است، یعنی نمونه برداری باعث سرعت در تکثیر سلول سرطانی می گردد ؟

    پاسخ
    • دکتر ناهید نفیسی - مارس 12, 2023 در 1:59 ب.ظ

      باید نتایج نمونه برداری رو ببینم

      پاسخ
  21. حمید - مارس 20, 2023 در 6:40 ب.ظ

    سلام ، خواهرم سال 88 درگیر سرطان سینه شد و 2 تا غده از سینه اش درآوردن ، و بعد از درمان تکمیلی دیگه توده نداشتن ولی الان دوباره درگیر توده شدند و جراحی کردن ولی محل جراحی آپسه کرده و گفتند که امکان داره دوباره و در محل های دیگه بدن رشد توده داشته باشه ، خواهش میکنم کمک کنید ، ممنون

    پاسخ
    • دکتر ناهید نفیسی - می 30, 2023 در 2:06 ب.ظ

      امکان رشد مجدد وجود داره . نیاز به بررسی نتایج های دوره ای سونوگرافی هست. حضورا تشریف بیارید

      پاسخ
  22. شکیب - آوریل 9, 2023 در 3:00 ب.ظ

    سلام من در اتریش هستم و مادرم در افغانستان
    چندماه قبل یک عمل جراحی سرطان سینه در پاکستان انجام داده و الان می‌خواد بداند که در چی حالت است
    آیا کدام دستگاه وجود داره تا تشخیص بده که هنوز کدام اثر مانده؟ ممنون از جواب تان میشم

    پاسخ
    • دکتر ناهید نفیسی - آوریل 18, 2023 در 4:36 ب.ظ

      سلام باید از سینه ها سونوگرافی تهیه و ماموگرافی نیز انجام شود

      پاسخ
  23. علیرضا جللی - آوریل 27, 2023 در 4:21 ب.ظ

    سلام من 41 سالمه و الان حدود یک هفته هست در نوک سینه سمت چپ احساس خارش دردی شبیه نیش حشره می کنم و نوک سینه کمی از حالت نرمال بزرگتر شده و با لمس ناحیه نوک توده یا چیزی حس نمی کنم در نواحی اطراف هم هیچ برجستگی غیر عادی نیست سعی کردم اما به نسبت سینه راست کمی متفاوت است.آیا سونوگرافی انجام بدهم؟ آیا حساسیت یا موضوع دیگریست؟ فکرم رو مشغول کرده
    راهنمایی میفرمایید
    ممنون

    پاسخ
    • دکتر ناهید نفیسی - می 30, 2023 در 1:32 ب.ظ

      سلام دوست عزیز نیاز به بررسی نتایج سونوگرافی یا ماموگرافی هست.

      پاسخ
  24. فاطمه عبدالهی - جولای 19, 2023 در 5:15 ب.ظ

    سلام خانم دکتر روزتون بخیر
    من چندین توده در دو سینم دارم
    یک ماه پیش برای ویزیت توسط شما به بیمارستان خاتم الانبیا اومدم شما بعد از معاینه فرمودید باید توده از سینه خارج بشه ولی قبلش حتما ام آر آی انجام بدم
    هیچ کدوم از شماره هایی که داخل سایت گذاشتید حتی تو روزهای یک شنبه و چهارشنبه پاسخگو نیستند
    الان من برای اینکه جواب ام آر آیم و به شما نشون بدم باید چکار کنم من از راه دوری هم هستم آیا حضوری بیام همون روز من و میبینین؟

    پاسخ
    • دکتر ناهید نفیسی - جولای 25, 2023 در 1:21 ق.ظ

      با مطب تماس بگیرید. پاسخگو هستند

      پاسخ

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۷ دقیقه