info@drnafisi.com   021-22545524
دکتر ناهید نفیسی » سرطان سینه » هزینه لیفت سینه در سال 1403 چقدر است؟
نوبت دهی دکتر ناهید نفیسی

هزینه لیفت سینه در سال 1403 چقدر است؟

جراحی لیفت سینه کمک می کند تا سینه های افتاده و آویزان از بین رفته و فرم کشیده و زیبایی در آن ایجاد شود. لیفت سینه برای بهبود شکل و اندازه سینه ها جزو عمل های محبوب و پر طرفدار است. این عمل زیبایی سینه در خانم هایی که تجربه کاهش وزن و یا شیردهی داشته اند مورد نیاز است. در این جراحی، پوست و بافت زیرین سینه برش داده شده و سینه بالاتر می رود هر چند که این عمل نیاز به برش و بخیه دارد اما ظاهر سینه بسیار جذاب و فرم آن ایده آل خواهد شد. همچنین در صورت نیاز، حجم سینه نیز با استفاده از پروتز سینه تغییر داده می‌شود که به آن لیفت و پروتز سینه به صورت همزمان می گویند. این جراحی برای افرادی که سینه‌هایشان به دلیل پیری، شیردهی یا افزایش وزن فرسوده و آویزان شده است بسیار مناسب است. در این مطلب سعی داریم تا درباره هزینه لیفت سینه صحبت کنیم با ما همراه باشید:

هزینه لیفت سینه

هزینه های جراحی لیفت سینه شامل چه مواردی است؟

هزینه‌های لیفت سینه ممکن است به شکل‌های مختلفی محاسبه شود اما در نهایت یک قیمت تمام شده به شما اعلام می شود، هزینه ی لیفت سینه با توجه به دستمزد جراح و تجهیزاتی که در کلینیک موردنیاز است بین جراحان زیبایی سینه متفاوت است . به طور کلی ممکن است قیمت لیفت سینه شامل موارد زیر باشد:

  1. هزینه‌های بیمارستان: بخشی از هزینه لیفتس سینه شامل هزینه‌های اتاق می شود و البته در کنار آن خدمات پرستاری و پزشکی، مصارف دارویی، تست‌ها و آزمایشات نیز دارای هزینه است.
  2. هزینه‌های جراحی: ممکن است عمل شما نیاز به تجهیزات ویژهای داشته باشد که در نهایت قیمت نهایی شامل هزینه‌های جراح، تجهیزات پزشکی و تست‌های قبل و بعد از عمل خواهد بود.
  3. هزینه‌های بیمه: بخشی از مبلغ پرداختی شما برای بیمه در نظر گرفته می شود.بیمه ممکن است بخشی از هزینه‌های لیفت سینه را پوشش دهد ولی در برخی موارد نه.
  4. هزینه‌های تجدید نظر و پس از جراحی: شامل هزینه‌های تغییرات پس از جراحی مانند نوارهای پوششی و داروها.

نکته‌ای که باید مورد توجه قرار بگیرد، این است که هزینه‌های لیفت سینه به شدت وابسته به نوع جراحی، محل انجام آن و تجربه پزشک هستند. برای دقیق‌ترین اطلاعات می‌توانید با بهترین جراح زیبایی سینه مشورت کنید.

دستمزد جراح در عمل لیفت سینه

همانطور که اشاره شد بخش مهمی از هزینه عمل لیفت سینه شامل هزینه دستمزد جراح است، تجربه جراح برای انجام عمل لیفت سینه بسیار مهم است، زیرا این عمل یک فرایند پیچیده است که نیاز به دقت و تخصص دارد. بنابراین هرچه جراح با تجربه تر و متخصص تر باشد هزینه بیشتری برای دستمزد خود در نظر می گیرد. ممکن است انجام این جراحی توسط پزشکان عمومی و یا افراد کم تجربه با قیمت های بسیار مناسب انجام شود. اما سینه عضوی نیست که بتوان به راحتی و چند بار آن را تحت جراحی قرار داد. یک جراح با تجربه، می‌تواند برای شما نتیجه‌ای طبیعی و زیبا به ارمغان آورد و به شما اطمینان دهد که بهترین فرم در سینه را ایجاد می نماید . ایشان همچنین با تجربه ای که دارد در پیشگیری از هرگونه مشکلات پس از عمل کمک خواهد کرد. بهتر است جراح را با دقت انتخاب کنید و قبل از اینکه تصمیم نهایی بگیرید، با وی مشاوره کنید و از تجربه‌اش در این زمینه مطلع شوید.

هزینه سوتین مناسب بعد از لیفت سینه

شما برای مراقبت از سینه های عمل شده نیاز دارید تا از لباس و سوتین های مخصوص بعد از جراحی استفاده کنید. سوتین های مخصوص بعد از لیفت سینه، با توجه به نیازهای ویژه سینه ها بعد از این عمل جراحی طراحی شده اند تا سینه ها در برابر ضربه و تغییر شکل محفوظ باشند. این سوتین ها با انتقال فشار به صورت یکسان در بخش های مختلف سرشانه و کمر کمک می کند که فرم سینه ها حفظ و دوران نقاهت برای بیمار راحت تر شود. این سوتین ها باید قابلیت حمایت و پشتیبانی از سینه های بالا را داشته باشند تا به آنها کمک کنند در مدت روند بازگشت به حالت اولیه خود کمک کنند.

سوتین های مخصوص بعد از لیفت سینه عموماً دارای بند های بزرگتر و پهن تر از سوتین های عادی هستند که کمک می کند فرد راحت تر فعالیت داشته باشد و برای حمل و نقل ساده تری را در انجام فعالیت های روزانه تجربه کند. این سوتین ها همچنین ممکن است دارای یک لایه پلاستیکی بر روی سطح داخلی آنها باشند که به کاهش التهابات و تحریک سینه ها کمک می‌کند. در نهایت شما باید هزینه ی سوتین مخصوص بعد از جراحی را بپردازید.

بهتر است پس از لیفت سینه، با پزشک خود در مورد نوع سوتین مناسب برای شما صحبت کنید و توصیه های ایشان را در خرید سوتین تهیه شده بعد از لیفت سینه دنبال کنید.

نتیجه گیری

لیفت سینه برای ایجاد فرم زیباتر در سینه های افتاده و آویزان استفاده می شود. این روش به طور عمده برای زنانی که پس از بارداری، شیردهی، کاهش وزن و یا افزایش سن دچار تغییراتی در فرم سینه ها شده اند مناسب است. اگر به دنبال هزینه لیفت سینه هستید باید به مواردی مانند دستمزد جراح، هزینه های بیمارستان و هزینه های بیمه نیز توجه داشته باشید. ممکن است هزینه نهایی لیفت سینه در افرادی که دچار بیماری‌های قلبی و عروقی، دیابت نوع ۱ و ۲، عفونت‌های جراحی، خونریزی‌های نامنظم، پوست حساس و یا دارای تاریخچه آنافیلاکسی هستند بیشتر باشد چرا که شرایط این افراد در زمان جراحی ویژه تر است و نیاز به کادر پزشکی دیگری به جز جراح زیبایی سینه دارد. در هر صورت قبل از جراحی لیفت سینه، بهتر است با پزشک متخصص مشورت کنید تا بررسی کنند آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر.

دکتر ناهید نفیسی

خانم دكتر نفيسی در سال 1377 در رشته جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشكی ايران فارغ التحصيل شده و بورد تخصصی جراحی را همان سال دريافت نمودند. ایشان برای تکمیل دوره های جراحی سرطان سینه و جراحی های زیبایی سینه مکررا به کشورهای اروپایی  به خصوص ایتالیا رفته و دوره های انکوپلاستیک یعنی استفاده از جراحی های زیبایی در درمان و جراحی سرطان سینه را دیده اند. ايشان جراحی های خود را بيشتر به درمان سرطان پستان و جراحي های زيبايی سينه از جمله كوچك كردن و بزرگ كردن سينه محدود كردند. دکتر نفیسی در ادامه فعاليت هايشان دوره ليپوساكشن را به طور آكادميك در سوئيس به عنوان اولين خانم جراح ايراني در اين كشور زير نظر پرفوسور Linda آغاز نموده و پس از اتمام موفقيت آميز اين دوره به ايران بازگشته و اقدام به آموزش ليپوساكشن به پزشكانی كه تمايل به اين دوره را دارند نمودند. همچنین در حال حاضر ایشان مدیر اجرایی مرکز پیشگیری غریالگری و درمان سرطان های بانوان در بیمارستان خاتم الانبیاء و همکار مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه شهید بهشتی و مرکز بیماری های پستان جهاد دانشگاهی تهران هستند.

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه