info@drnafisi.com   021-22545524
دکتر ناهید نفیسی » جراحی زیبایی سینه » تزريق چربی به سينه چگونه انجام می شود؟
نوبت دهی دکتر ناهید نفیسی

تزريق چربی به سينه چگونه انجام می شود؟

تزریق چربی به سینه به عنوان یکی از محبوب ترین انواع جراحی زیبایی و جوانسازی سینه می باشد. روش تزریق چربی به سینه نیز همانند سایر روش های دیگر زیبایی سینه مانند پروتز سینه، جراحی لیفت سینه و.. در بین خانم ها رواج زیادی پیدا کرده است.

از انتقال چربی می توان برای بزرگ تر و حجیم تر کردن اندازه سینه ها استفاده کرد که به جای پروتز سینه از بافت های خود بیمار استفاده می شود. پیوند چربی تزریقی با موفقیت در بازسازی پستان پس از انجام جراحی ماستکتومی در بیماران نیز انجام می شود.

 

 

دکتر ناهید نفیسی فلوشیپ جراحی پستان با به کار گیری تکنیک های پیشرفته و روز دنیا و دستگاه های مجهز به انجام تزریق چربی به سینه می باشند. شما عزیزان می توانید برای مشاوره و تعیین وقت قبلی از دکتر ناهید نفیسی ، با شماره 22852250 021 و پیج اینستاگرام ایشان ارتباط برقرار کنید.

 

 

از آنجایی که روش تزریق چربی یک روش کاملاً طبیعی است، بنابراین لازم نیست خانم ها نگران غیر عادی شدن شکل ظاهر سینه های خود باشند. در طی روش تزریق چربی، چربی ها از طریق برش های بسیار ریز به سینه های تزریق می کند. این بریدگی های کوچک هیچ جای زخمی را باقی نمی گذارد بنابراین نگرانی در مورد زخم های ناشی از روش تزریق چربی نیز بیهود است.

نحوه تزریق چربی به سینه

فرآیند تزریق چربی به سینه نیازمند خارج کردن میزان چربی لازم جهت تزریق می باشد. چربی لازم با استفاده از روش لیپوساکشن از طریق چند سوراخ میلی متری (قط به اندازه کانول های مورد استفاده در روش لیبپوساکشن) حاصل می شود. این چربی ها اغلب از شکم یا ران گرفته می شود اما می تواند از هر منطقه ای از بدن که دارای بافت چربی اضافی باشد نیز گرفته می شود.

چربی بدست آمده سانتریفیوژ می شود، این کار باعث می شود خون و سایر مایعات چربی جدا شود، چربی تغلیظ شده و برای تزریق آماده شود. چربی به طور مساوی با تزریق مقادیر کمی در بافت ها در مناطق مختلف تزریق می شود تا چربی تزریق شده به خوبی توسط بافت سالم احاطه شود. این کار موجب می شود تا چربی از بافت های اطراف خود اکسیژن و مواد مغذی تأمین کنند.

چه کسانی کاندید مناسب برای تزریق چربی به سینه می باشند؟

  • خانم هایی که از سایز کوچک سینه های خود ناراضی باشند و میخواهند سینه هایی بزرگ تر و حجیم تر داشته باشند.
  • خانم هایی که از نظر جسمی کاملا سالم باشند و بیماری جدی نداشته باشند.
  • خانم هایی که به دلیل افزایش سن، دوران بارداری یا شیردهی دچار کاهش حجم پستان شده اند.
  • خانم هایی که دارای اهداف و انتظارات واقع بینانه از نتایج می باشند.
  • خانم هایی که به طور مادرزادی دارای سینه هایی نامتقارن هستند.
  • خانم هایی که به دنبال بیماری سرطان سینه، جراحی ماستکتومی برای آنها انجام شده است. در جراحی ماستوپکسی تمام بافت سینه همراه با پوست و هاله نوک سینه برداشته می شود. بنابراین روش تزریق چربی می تواند یکی از گزینه های مناسب در عمل بازسازی سینه محسوب شود.

 

 

آمادگی های لازم قبل از تزریق چربی به سینه

  • فرآیند عمل تزریق چربی به سینه در واقع به عنوان یک روش سرپایی محسوب می شود. قبل از اقدام به هر کاری ابتدا باید با مراجعه به یک فوق تخصص جراحی پستان و انجام یک جلسه مشاوره با ایشان در مورد انجام این روش، تمام موارد مورد بررسی قرار گیرد.
  • بهتر است یک برنامه ریزی کلی ترتیب دهید و یک هفته مرخصی را از محل کار خود برای استراحت دریافت کنید. بهتر است تا چند روز اول شما را در انجام امور کمک کند.
  • همچنین رعایت دستورالعمل های لازم ارائه شده از سوی جراح سینه الزامی است.
  • مصرف آسپیرین و سایر مکمل های گیاهی را باید از دو هفته قبل از تزریق چربی به پستان متوقف شود.
  • اگر سیگاری هستید، توصیه می شود حداقل هشت هفته قبل از تزریق چربی به سینه کشیدن آن را متوقف کنید.

 

تزريق چربی به سينه چگونه انجام می شود؟

 

چه زمانی می توان بعد از بزرگ کردن سینه با تزریق چربی ورزش کرد؟

یکی از سوالاتی که معمولا پس از تزریق چربی به سینه مطرح می شود این است که آیا پس از تزریق چربی محدودیتی در انجام امور وجود خواهد داشت؟

در پاسخ باید بیان کرد که ورزش های سبکی مانند پیاده روی پس از انجام عمل توصیه می شود زیرا این کار به گردش خون بهتر کمک خواهد کرد. اما باید به مدت سه هفته از ورزش ها و فعالیت های سنگین خودداری کرد.

هزینه تزریق چربی به پستان چقدر است؟

هزینه تزریق چربی به سینه بسته به نیازها و اهداف فرد متقاضی متفاوت است. کلیه قیمت های ذکر شده در قبل از جراحی همه جانبه است و وابسته به مشاوره های صورت گرفته قبل از عمل و بعد از عمل، هزینه دستمزد جراح و هزینه های مرکز جراحی می باشد.

 

تزريق چربی به سينه چگونه انجام می شود؟

 

کلام آخر

تزریق چربی به سینه در واقع یکی از روش های بازسازی یا بزرگ کردن سینه می باشد که با برداشتن چربی از برخی از مناطق بدن که دارای بافت چربی بیشتری است و تزریق آن به سینه ها انجام می شود.

در صورتی که شما هم نیاز به این عمل نیاز داشته باشید بهترین جراح سینه در تهران به شما کمک خواهد کرد تا بهترین اقدام به هر کاری بهترین تصمیم را بگیرید تا میزان عوارض ناشی از این عمل به حداقل برسد.

 

دکتر ناهید نفیسی

خانم دكتر نفيسی در سال 1377 در رشته جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشكی ايران فارغ التحصيل شده و بورد تخصصی جراحی را همان سال دريافت نمودند. ایشان برای تکمیل دوره های جراحی سرطان سینه و جراحی های زیبایی سینه مکررا به کشورهای اروپایی  به خصوص ایتالیا رفته و دوره های انکوپلاستیک یعنی استفاده از جراحی های زیبایی در درمان و جراحی سرطان سینه را دیده اند. ايشان جراحی های خود را بيشتر به درمان سرطان پستان و جراحي های زيبايی سينه از جمله كوچك كردن و بزرگ كردن سينه محدود كردند. دکتر نفیسی در ادامه فعاليت هايشان دوره ليپوساكشن را به طور آكادميك در سوئيس به عنوان اولين خانم جراح ايراني در اين كشور زير نظر پرفوسور Linda آغاز نموده و پس از اتمام موفقيت آميز اين دوره به ايران بازگشته و اقدام به آموزش ليپوساكشن به پزشكانی كه تمايل به اين دوره را دارند نمودند. همچنین در حال حاضر ایشان مدیر اجرایی مرکز پیشگیری غریالگری و درمان سرطان های بانوان در بیمارستان خاتم الانبیاء و همکار مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه شهید بهشتی و مرکز بیماری های پستان جهاد دانشگاهی تهران هستند.

5 thoughts on “تزريق چربی به سينه چگونه انجام می شود؟

  1. سحر - آوریل 25, 2021 در 6:00 ب.ظ

    سلام،
    من در کشور استرالیا سکونت دارم و قصد دارم سال اینده به ایران سفر کنم و در طی این سفر عمل طزریق چربی به سینه انجام دهم، میخواستم ببینم پروسه عمل و مراقبت های بعدش چقدر طول میکشد ؟ و ایا میشود به صورت انلاین مشاوره قبل عمل انجام داد یا خیر ؟
    با تشکر
    سحر

    پاسخ
  2. saba - نوامبر 8, 2021 در 2:16 ق.ظ

    سلام
    ماندگاری تزریق چربی سینه موقت هست؟
    و بعد مدتی به حالت قبل برمیگرده؟
    برای افزایش کم سایز، روش دائم غیر از پروتز وجود داره؟

    پاسخ
    • دکتر ناهید نفیسی - نوامبر 13, 2021 در 10:00 ق.ظ

      سلام تزریق چربی ماندگاری دائم نداره
      تنها روش با ماندگاری دائم، پروتز سینه هست

      پاسخ
  3. ShimA - دسامبر 29, 2021 در 3:43 ب.ظ

    سلام وقتتون بخیر
    من ۱۸ سالمه سینه سمت راستم وجود توده متخرک رو حس میکنم شببه غدد لنفاوی هست
    ایا نگران کننده هست؟

    پاسخ

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه